Yemin dizisi

Yemin 14. Bölüm Özeti ve Fragmanı izle - Kanal 7

06 Mart 2019 4138 Yorum Yap

Yemin 14. Bölüm Özeti ve Fragmanı izle - Kanal 7

Yemin Dizisi 14. Bölüm izle - 7 Mart 2019, Perşembe CAVİDAN, REYHAN'I TUZAĞINA DÜŞÜREBİLECE..

Yemin Dizisi 14. Bölüm izle - 7 Mart 2019, Perşembe

CAVİDAN, REYHAN'I TUZAĞINA DÜŞÜREBİLECEK Mİ?

Kanal 7'nin yeni dizisi Yemin 7 Mart Perşembe günü yayınlanan son bölüm 14. bölümüyle ekrana geldi. Yemin dizisinin 14. bölümünde Cavidan'ın iftirasına uğrayan Reyhan kendisini aklamak için harekete geçecektir. Ancak Cavidan yeni bir tuzak kurarak Reyhan'ın önünü kesmeye çalışır.

Çok çirkin bir iftiraya uğrayan Reyhan, Emir'le konuşarak ona gerçeği göstermek ister. İçi hala soğumayan Cavidan hanım ise, şeytanın bile hiç aklına gelmeyecek yeni bir oyuna niyetlenir. Peki Reyhan iyi niyetinin kurbanı mı olacak? Diğer yandan Kemal'in odasında uyanan Leyla bunu nasıl açıklayacağını düşünürken başına daha büyük bir çorap örüldüğünden habersizdir. Talaz ise Kemal'in canını yakmak için her şeyi göze almıştır.

Yemin 14. Bölüm Fragmanı izle

YorumlarToplam 18 yorum yapılmıştır.
Avatar Seç
Avatar Seçimi Yapın
Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan yemindizi.com sorumlu tutulamaz.
  • Zuzik 5 ay önce

    Cokk uzuldumm yaaa emir niye inanmiyo reyhana cokk sinirli yaptilerr yaaa

    0 0 Yanıtla
  • Medineye 5 ay önce

    Yuhhh yaa Yuhh başka bişey demiyorum

    0 0 Yanıtla
  • Ayşe 5 ay önce

    ah suna keske abinle konuşabilseydin

    0 0 Yanıtla
  • Şengül 5 ay önce

    Çok ağır kötülük hat safhada ağır bir dizi.

    0 0 Yanıtla
  • Mustafa 5 ay önce

    Suna abisini arıyo ama demiyo olayı bu iş biraz aptalca bence

    0 0 Yanıtla
  • Tüm Yorumları Göster (18)
Son Eklenenler
Son Yorumlar
  • Ayse 2019-05-29 20:03:32

    Muniseye kısa saç çook yakışıyor yemin dizisinde size hayranım »

  • Hatice 2019-05-23 19:34:57

    Gökberk demirci ile akrabalarmı »

  • Deniz M. 2019-05-23 09:10:15

    Hem görüntüsüyle, hem sesiyle, hemde yeteneğiyle bütün olması gerekiyor oyuncunun tv'de yer alab.. Devamını Gör »

  • şeyma Yıldız 2019-05-13 14:29:11

    yemin dizisi şahane izlemenizi tavsiye ederim en güzel oynayan emirle reyhan »

  • Eslenur 2019-05-07 00:06:35

    Çikmiyor »

  • Berna 2019-04-24 00:12:52

    Umarım ''kimsesiz küçük kız'' konuk oyuncu olarak diziye girmiştir ve uzun süre dizi.. Devamını Gör »

  • Reyhan 2019-04-21 20:09:57

    Reyhan. Iyi. Bir. Kız »

  • Gunes 2019-04-21 20:08:53

    Reyhan. Güzel. Kız. Emir. Kaderini. Bilmiyor. Cavidan. Hanim. Çok. Kötü. Biri Reyhana. Çox. K.. Devamını Gör »

  • Zuhal 2019-04-21 03:45:07

    çok beğeniyorum çok hoş çok hanımefendi »

  • Songül 2019-04-18 21:16:10

    Reyhan çok tatlısın canım bir okadarda güzel. Cemre birkadın ançak bukadar çirkin olabilir »

  • Asiye 2019-04-16 22:21:58

    Çok saçma ya. cemre reyhana ne kadar hakaret etti hala arkadaşı gibi davranıyor reyhanda inanıyor, h.. Devamını Gör »

  • Neşe 2019-04-08 08:02:52

    yolun açık oldun Gökberk...bu ses tonu,damımıyetı rol kabılıyeti ile geç kalınmış bır keşifsin.,fazl.. Devamını Gör »

  • Fatma 2019-04-08 00:15:12

    Ya başlasın kalan özledik »

  • Sevim 2019-04-08 00:15:01

    Az kaldı dört gözle bekliyoruz »

  • Fibyola 2019-04-08 00:14:53

    Finally.....yeaay..!!! I'll wait you in the next episode. »

  • Mary 2019-04-08 00:14:37

    YEMEN as just getting interesting again! Old man help that child save her marriage »

  • Hava 2019-04-08 00:14:19

    Ya çok güzel çok tatlı hediye diyeyim ben her şey yakışıyor. »

  • Ilknur 2019-04-08 00:13:57

    Sürekli kapı dinliyor ya gıcık oldum bu kadına »

  • Hamit 2019-04-08 00:13:36

    Aynen size katılıyorum hanımlar »

  • Sevim 2019-04-08 00:13:21

    Hemde ne cadı »